עד כמה איטום גגות הוא חלק מפרויקטים של בנייה והתחדשות בעיר?

תוכן עניינים מהיר

אם אתם שואלים את עצמכם עד כמה עבודת איטום גגות היא חלק מפרויקטים של בנייה והתחדשות בעיר, השורות הבאות עבורכם. כאן נשתדל להעמיק עד כמה שאפשר בכל מה שקשור לפרויקטים של התחדשות עירונית, איטום מבנים, טיפול בתשתיות ועוד.

שיפוצים הם חלק מהחיים שלנו, גם אם הם מעמידים את הסובלנות שלנו במבחן. אנחנו מתחילים את השיפוץ או אולי אפילו פרויקט תמ"א 38, ולא תמיד אנחנו מבינים עד כמה הפרויקטים האלו עשויים לסרבל את חיי היום יום הפשוטים. אבל בפועל, גם אם פרויקטים של שיפוץ המבנה מצריכים מאיתנו לגלות סובלנות במשך מספר חודשים, זה בדרך כלל יהיה שווה את זה. גם אם זה אומר שצריך לבצע עבודת איטום גגות מחדש בכל הגג, במרפסת, במרתף המבנה וכו'.

מה כוללת עבודת איטום גגות בפרויקטים של התחדשות עירונית?

לא פעם, פרויקטים של התחדשות עירונית מצריכים עבודת איטום מבנים. איטום גג היא עבודה מורכבת למדי, שהולכת ונהפכת לפשוטה יותר אם מסתייעים באנשי איטום מקצועיים. איטום גגות עשוי לכלול את ההסרה של כלל חומרי האיטום הנוכחיים על הגג.

לאחר הסרת כלל חומרי האיטום הישנים שיש על הגג, אנשי האיטום גם יסירו כל מיני מכשולים שעשויים להקשות על עבודתם ולפגוע באיכות האיטום של הגג. הכוונה היא למכשולים כמו מרזבים, סולמות גג, צלחות לוויין, דודי שמש וקולטי שמש ועוד. לאחר הסרת כל אלו והסרת חומרי האיטום הישנים, אנשי האיטום יוכלו להתפנות לעבודת האיטום מחדש של הגג.

עבודת איטום מחדש קומפלט של הגג

עבודת איטום גגות מתבצעת באמצעות חומרי איטום כמו יריעות ביטומניות, זפת, חומרים אקריליים ועוד. יש לציין, חומרי איטום מסוג X בדרך כלל עשויים לדחות חומרי איטום מסוג Y. וזו בעצם הסיבה לכך שלפני התקנת חומרי איטום חדשים, יש צורך להסיר את חומרי האיטום הישנים.

איכות חומרי האיטום היא חשובה במיוחד, אבל כך חשובה גם המקצועיות של אנשי האיטום. אם כך, פרויקטים של התחדשות עירונית יצריכו את החבירה של חברות איטום גגות מקצועיות במיוחד. לרוב על עבודת האיטום ניתן לקבל אחריות של שנים ארוכות, לפעמים גם 10 שנות אחריות.

מה עוד כולל פרויקט של בנייה והתחדשות בעיר?

מלבד עבודות כמו איטום גגות ומבנים, פרויקטים של התחדשות עירונית יכללו עוד עבודות שיפוצים רבות ומגוונות. בפועל, המהות של הפרויקטים האלו היא חיזוק המבנים כנגד רעידות אדמה. אבל הלכה למעשה, השיפוצים המתבצעים במבנים הם לא רק פרקטיים למטרת חיזוק, אלא גם אסתטיים.

בדרך כלל אנשים מחליטים "לרכב" על הגל של פרויקט ההתחדשות של המבנה. הנחת היסוד היא שאם כבר משפצים את המבנה, יהיה כדאי להרחיב את השיפוצים ולנסות להשיג מחיר טוב על שיפוץ הדירות מבפנים, כמו גם מבחוץ.

אילו חברות עוסקות בתחום של בנייה והתחדשות בעיר?

החברות העוסקות בתחום של תמ"א 38, התחדשות עירונית, בנייה והתחדשות בעיר וכו', הן חברות בנייה פרטיות לרוב. חברות אלו עובדות במקביל למכרזים של המדינה, אך השירותים הניתנים דרכן הן שירותים פרטיים. לכן יהיה חשוב לבחור בחברה הנכונה שתלווה אתכם בכלל התהליך.

ליצירת קשר מהירה

השפעת שיעורי הריבית על הנדל״ן

פוסט זה בבלוג בוחן את הקשר המורכב בין שיעורי הריבית לשוק הנדל"ן. הוא מתעמק במנגנונים שבאמצעותם שיעורי הריבית משפיעים על מחירי הנכסים, הביקוש וההיצע, כמו

קרא עוד »